Photobucket

What about

Isteric pentru ca fiecare meci e o competitie, iar imnul canta doar pentru locul 1.
Isteric pentru ca ai face totul pentru ei si astepti acelasi lucru in schimb.
Isteric pentru ca fair-play-ul e lait motiv si atat, un cliseu uitat in cutia amintirilor, in acelasi loc unde pastrez si primul colaj din ziarele vremii - Nadia Comaneci la Montreal.
Isteric pentru ca imi place sa mananc seminte la stadion, nu fistic si alune decojite, pentru ca fluierul arbitrului e un afront personal, iar remiza doare la fel de mult ca o infrangere.
Isteric pentru ca microbul nu iarta si nu uita si trece doar pana la urmatorul meci.

M-am îndrăgostit de o „imperfecţiune”


     Ovalul e un rotund imperfect, turtit şi schilodit, la fel cum omul e o copie ştearsă a divinităţii. Cu toate astea iubesc oamenii şi mingea ovală. Nici nu mai ştiu de când această ultimă dragoste. M-am trezit pe marginea unui teren de rugby din întâmplare, pentru că asta ne e soarta, să fim cobaii destinului. Dar nu a fost o dragoste la prima vedere, pătimaşă şi intens consumatoare de energii negative. A fost o dragoste matură, care a crescut de la o întâlnire la alta. Fără trandafiri şi şampanie. Dar cu emoţii şi tristeţi de şcolăriţă cu obrajii roşii de speranţă, cu ochii mari, deschişi către cerul cuprins între cele două buturi.
     Am râs şi am plâns, ca în orice iubire, cu patimă şi drag de gazonul unde ne întâlneam tot la două duminici.

     Am avut şi despărţiri dureroase, dar împăcările erau cele mai frumoase, când ovalul se contopea cu verdele ierbii din terenul de ţintă advers.
     Am crescut împreună şi ne-am descoperit reciproc. Eu, din tribune, fremătând la fiecare placaj, el din teren cochetând discret cu adulaţia mea.
     Dacă stau bine şi mă gândesc e o poveste de dragoste niţel cam nereuşită. Îi lipseşte tragedia shakespiriană de la final. Pentru că ne e bine împreună şi atunci când ne e rău. Pentru că ştim să iertăm amândoi. Eu îi iert stângăcia unei înfrângeri şi el frustrările mele literare, îi trec cu vederea bâlbâielile din ofensivă pentru că vreau să îmi ierte adjectivele uneori insuficiente pentru a descrie încleştarea unei grămezi şi forţa unui placaj... Şi uite aşa ne ducem traiul de primăvara până toamna târziu. Iarna trăim din amintiri... pentru că e o dragoste imperfectă a unei non-divinităţi, cu un oval.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu