Photobucket

What about

Isteric pentru ca fiecare meci e o competitie, iar imnul canta doar pentru locul 1.
Isteric pentru ca ai face totul pentru ei si astepti acelasi lucru in schimb.
Isteric pentru ca fair-play-ul e lait motiv si atat, un cliseu uitat in cutia amintirilor, in acelasi loc unde pastrez si primul colaj din ziarele vremii - Nadia Comaneci la Montreal.
Isteric pentru ca imi place sa mananc seminte la stadion, nu fistic si alune decojite, pentru ca fluierul arbitrului e un afront personal, iar remiza doare la fel de mult ca o infrangere.
Isteric pentru ca microbul nu iarta si nu uita si trece doar pana la urmatorul meci.

Mancam fotbal pe paine

Ce mi-o fi venit sa bloggeresc taman in zi de Europa League numai d-zeu o stie, dar mi-a picat cu tronc un meci. De aseara. Un meci in care FOTBALUL a trecut de la statutul de “rege” la cel de artist. M-am uitat la Real - Milan. La inceput cu un ochi, mai apoi cu ambii, iar in repriza a doua m-as fi uitat si cu mai multi, dar nu-i aveam la dispozitie.

A fost debandada mare pe Bernabeu. O harababura de nedescris la care nu se astepta mai nimeni. Dar italienii si-au facut numarul. Trei bobite au incasat spaniolii, iar mie mi-a crescut inima de bucurie. Si nu pentru ca as fi vreun mare fan al rossoneri-lor, dar mi-s isteric rau cand aud vesnica sintagma “galacticii de la Real Madrid”. Ei uite ca “cea mai titrata echipa din Europa” a fost la redusa la tacere taman la ea acasa de “mosucii” din Peninsula.

Hi hi hi :D

Ne asteapta o seara grea. Si avem inimile mici, bericile la frigider si semintele in camara. Cat am vrea sa simtim si noi miros de liliac atunci cand ne uitam la romanasii nostri care stau mandri la mijlocul terenului, gata de o noua batalie europeana. Dar primavara e departe... cam la fel de departe pe cat e fotbalul adevarat de Romania.

Hai fratilor... pe ei, pe ei, pe mama lor.

4 comentarii:

Anonim spunea...

A trecut ceva timp de cand am auzit "amenintarea" ca o sa-ti faci blog. Iata ca a aparut. bravos. Spor si sa-ti traiasca.

Microbistul Isteric spunea...

Multumesc mult!

cosminoc spunea...

In sfarsit te-ai hotarat. Sper sa NU fie numai entuziasmul de inceput... ca eu asa m-am lenit de-o vreme :D Bafta sa ai, fata!

Microbistul Isteric spunea...

multam omule. sper si io sa nu ma lenevesc. oricum "material" este garla :D

Trimiteți un comentariu