Photobucket

What about

Isteric pentru ca fiecare meci e o competitie, iar imnul canta doar pentru locul 1.
Isteric pentru ca ai face totul pentru ei si astepti acelasi lucru in schimb.
Isteric pentru ca fair-play-ul e lait motiv si atat, un cliseu uitat in cutia amintirilor, in acelasi loc unde pastrez si primul colaj din ziarele vremii - Nadia Comaneci la Montreal.
Isteric pentru ca imi place sa mananc seminte la stadion, nu fistic si alune decojite, pentru ca fluierul arbitrului e un afront personal, iar remiza doare la fel de mult ca o infrangere.
Isteric pentru ca microbul nu iarta si nu uita si trece doar pana la urmatorul meci.

Oda zimbrilor…

Am fost si-om fi mereu cu voi

Aceeasi inima se zbate-n noi,

Zimbrii lui Dragos si Bogdan

Duc faima noastra an de an.


Pe vant si ploi v-am insotit

Si prin mocirla v-am privit,

Sudoarea - lacrimi pe obraz

Incrancenare la necaz


Am plans cu voi si am zambit

Cand cupa-n brate ati primit,

Cand imnul l-am cantat doar noi

Si niciodata de pe locul doi.


De jos, incet v-ati ridicat

Si pentru faima ati luptat

Si v-am urmat sperand mereu

Ca zimbrul va ajunge zeu.


Zimbrii lui Dragos si Bogdan

Mai indarjiti din an in an

Un sigur vis noi mai avem

In Heineken Cup sa va vedem.


PS: E doar prima incercare. Vor mai fi. Asa cum va mai fi si o tentativa de refren. Sunt deschisa la sugestii :)

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu